Κυριακή 17 Απριλίου 2011

για μια θέση στάθμευσης!

Κάθε καλοκαίρι και η ίδια ιστορία. Υπερβολική τουριστική κίνηση, χιλιάδες κόσμος να μπαίνει από τις πύλες στην Παλιά Πόλη και τα αυτοκίνητα γίνονται δυσκίνητα και ενοχλητικά. Όλων, όχι μόνο των καταστηματαρχών και της τροφοδοσίας, ακόμα και των κατοίκων. Μπαίνω λοιπόν στην στοιχειώδη λογική να μην κυκλοφορώ μέσα στα τείχη μιας και είναι δύσκολο ούτως ή άλλως. Αν και έχω τον δικό μου χώρο στάθμευσης, απέναντι ακριβώς από το σπίτι μου, δεν ψάχνω στο Καστέλο για ώρα. Για αυτό τον λόγο επίσης, έχω και ποδήλατο, για να μην ενοχλούμαι και να μην ενοχλώ. Αλλά αυτό είναι μόνο για τις δικές μου μικρο-ανάγκες.

Θέλουν, και πολύ καλά κάνουν, από τον δήμο να περιορίσουν τα αυτοκίνητα, να μην επιτρέπουν κάποιες ώρες την κυκλοφορία, να μην αφήνουν ακόμα και τους κατοίκους να κυκλοφορούν στα πολύβουα σημεία, στην Ιπποτών, στην Σωκράτους, στο Ρολόι κτλ. Θέλουν να μας δώσουν θέση εκτός, κάτι για 15 αυτοκίνητα και άλλα 10 κάπου αλλού όπως είδα. Και δεν μου επιτρέπουν να κυκλοφορώ από τις 9μιση μέχρι τις τις 1μιση και από τις 3μιση ως τις 7; το σκεπτικό φυσικά είναι λογικό, η εφαρμογή του μέτρου όμως θα δείξει τα προβλήματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα του κατοίκου. Αν δημιουργούμε άλλο ένα πρόβλημα στα τόσα, το μόνο που καταφέρνουμε είναι να απομακρύνουμε τους κατοίκους από την περιοχή.

Αναφέρομαι διεξοδικά στα προβλήματα του μέτρου.

  1. δεν θα βρίσκουμε θέση εκτός των τειχών. Δεν επαρκεί η δημοτική αστυνομία με μια απλή κλήση για να αποθαρρύνει όλους αυτούς που θα καταλάβουν τις ειδικές θέσεις (όπως κάνουν και με τις θέσεις των ΑΜΕΑ) Θέλει αφαίρεση πινακίδων, γερανούς κτλ, κάτι που δεν πρόκειται να γίνει, σας βάζω και στοίχημα. 
  2. ο χρονικός περιορισμός είναι εντελώς λανθασμένος μιας και η απογευματινή κίνηση από την Ιπποτών δεν είναι δύσκολη. Αλλά το κριτήριο πως επειδή μπαίνουν 3 για την πλατεία Χαρίτου (που πρέπει να διασχίσουν όλη την Απελλού) να απαγορεύσουμε και στους υπόλοιπους που ΔΕΝ ενοχλούν, είναι λάθος.
  3. Η περιοχή Ιπποτών-Ρολόι, έχει τουλάχιστον 60 αυτοκίνητα κατοίκων, ακόμα και αν βγουν έξω τα διπλά. Ακόμα και αν οι καταστηματάρχες δεν πάρουν σήματα και άδειες εισόδου με πλάγιους τρόπους, που πάντα υπάρχουν. Αυτοί έχουν πραγματικές ανάγκες να βρουν θέση έξω και αυτοί θα ταλαιπωρούνται με την αναγκαστική πεζοπορία 2-3 φορές την ημέρα σε κάποιες περιπτώσεις. 
  4. Πόσες φορές χρησιμοποιείτε εσείς το αυτοκίνητο σας για να πάτε για ψώνια, σε φροντιστήρια, σε άλλες δραστηριότητες, για μπάνιο, για καφέ, για επίσκεψη κτλ την ημέρα; Γιατί ο κάτοικος πρέπει να αποθαρρυνθεί από όλα αυτά;
  5. Αν δεν υπάρξει εσωτερική συγκοινωνία, τακτική, κάθε 10-15 λεπτά από ένα ειδικό όχημα, που δεν είναι απαραίτητο να είναι ηλεκτρικό, ας ξεκολλήσουμε και από αυτό το παραμύθι, τότε μόνο μπορούμε να μιλήσουμε για όλα τα παραπάνω. Τα ηλεκτρικά αυτοκινητάκια του γκολφ είναι ανεπαρκή για τους επισκέπτες και τους κατοίκους. Άσε που δεν θα μας εξυπηρετούν, όπως πέρυσι, αφού δεν μπορούν να λειτουργήσουν μέσα στο πλαίσιο μιας συγκοινωνίας, με οδηγούς, ωράρια κτλ.

ΔΕΝ ΘΕΛΩ να βάζω το αυτοκίνητο μου μέσα. ΘΕΛΩ μια θέση εκτός και μια συγκοινωνία από τα περιμετρικά πάρκινγκ προς το Καστέλο, σαν κόμβο της κίνησης. Από εκεί μπορεί να έχει ένα ηλεκτρικό για αυτούς που έχουν πρόβλημα, κάτοικους, επισκέπτες ή καταστηματάρχες.

Να μην βάζω μέσα το αυτοκίνητο μου για να απλωθεί η καφετέρια και το εστιατόριο;

Δέχομαι τους περιορισμούς όταν όλοι τους δέχονται από την μεριά τους, ο καθένας τους δικούς τους. Διαφορετικά θα ψάξω όλον τον ΚΟΚ και σίγουρα κάτι θα βρω. Όπως για τον φύλακα-δημοτικό υπάλληλο που ΔΕΝ έχει κανένα δικαίωμα να φοράει γιλέκο της Δημοτικής Αστυνομίας και να μου απαγορεύει την κίνηση. Με τα κέφια του κιόλας. Ούτε και τα ιδιωτικά σεκιούριτι επιτρέπεται να ρυθμίζουν κυκλοφορία σε δημόσιο χώρο. Επειδή δεν το έχω κυνηγήσει δεν σημαίνει πως δεν το ξέρω. ΜΟΝΟ η Δημοτική Αστυνομία και η Τροχαία και τα μηχανικά μέσα που εγκρίνονται προς χρήση.

Σας το έχω πει, σε όλους τους φορείς και όλους τους αρμόδιους τόσες φορές. Πρώτα δημιουργούμε την εναλλακτική λύση και η απαγόρευση θα έρθει σαν λογικό επακόλουθο. Αλλά όπως βλέπω τώρα, απλά κλείσατε και εμείς ας πάμε να πνιγούμε.

Με όλο το εκνευρισμό μου, συγνώμη αν θίγω φίλους ή γνωστούς αλλά δεν μπορώ να ξαναπεράσω το ίδιο πάλι. Την ίδια ώρα που τα χόρτα στο δρόμο μου είναι στο 1 μέτρο, που σκοτώνομαι κάθε μέρα στις λακκούβες, που πρέπει να κάνω σλάλομ ανάμεσα σε τραπέζια και εμπορεύματα για να πάω στην δουλειά μου, να μυρίζω τον καπνό από το εστιατόριο που έχει την καμινάδα του ακριβώς κάτω από το παράθυρο μου και να ακούω τον κάθε μερακλωμένο να παίζει μουσική μέχρι το πρωί. ΟΧΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας ελεύθερα, επώνυμα ή ανώνυμα. Προσβλητικά σχόλια για οποιονδήποτε που δεν συνοδεύονται με αποδεικτικά στοιχεία θα αφαιρούνται. Δείξτε τον καλύτερο σας εαυτό!