Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2008

προσωπικό σημείωμα

Κάποια φίλη μου με συμβούλεψε να μην παρουσιάζω το blog μου σαν επίσημο blog της Παλιάς Πόλης.

Λογικό. Και αναρωτιέμαι γιατί δεν το είχα σκεφτεί πως θα δημιουργούσε προβλήματα...

Καθότι λοιπόν είμαστε και στα σκαριά για τον νέο σύλλογο, αποφάσισα να αλλάξω το όνομα του blog μου για να αποφεύγονται όλες οι παρεξηγήσεις. Δεν προσπαθώ να καπελώσω ή να καπηλευθώ την προσπάθεια κανενός. Θα ήταν ανόητο εκ μέρους μου σε μια ομαδική προσπάθεια για την καλυτέρευση της ζωής εντός των τειχών

Περιμένω λοιπόν τους φίλους μου να γίνουν συνεργάτες για το blog του συλλόγου και να με βοηθήσουν με την σειρά τους μπας και καταφέρουμε να βελτιώσουμε τα πράγματα.

Και μην ξεχνάτε, ο σύλλογος που ετοιμάζουμε, είναι ΦΙΛΩΝ και ΚΑΤΟΙΚΩΝ με διακριτούς ρόλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας ελεύθερα, επώνυμα ή ανώνυμα. Προσβλητικά σχόλια για οποιονδήποτε που δεν συνοδεύονται με αποδεικτικά στοιχεία θα αφαιρούνται. Δείξτε τον καλύτερο σας εαυτό!