Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

Κουραστηκα...

Και πάνω που είδαμε τα μέτρα του Γιαννακάκη για την κίνηση να αποδίδουν, άρχισε το άλλο παραμύθι. Η φασαρία.

Ακούω το μηχάνημα του ψυγείου του εστιατορίου απέναντι μου, όλη μέρα και νύχτα, ακούω τον εξαερισμό του όταν έχει κόσμο, ακούω τους πελάτες που κάθονται ακριβώς κάτω από το σπίτι μου, αλλά όλα αυτά δεν με ενοχλούν και τόσο. Τα συνηθίζεις μετά από λίγο.

Όπως συνήθεια είναι να ακούω τα μπαρ από το συντριβάνι μέχρι το σπίτι μου, άσχετα αν είναι 200 μέτρα μακριά (ίσως και παραπάνω...). Για αυτό φταίνε όσοι αφήνουν την Παλιά Πόλη να γίνει ανεξέλεγκτος μπαρόδρομος. Κάθε μέρα ανοίγουν και άλλα. Που θα πάει, στο τέλος θα αντιστοιχεί ένα σε κάθε πελάτη, δεν μπορεί κάποια θα κλείσουν. Εμ αυτό το συνήθειο με άδειο μαγαζί να παίζει η μουσική στην διαπασών με ανοικτές πόρτες 3 το βράδυ... Λες και είμαι υποχρεωμένος να τους ακούω. ΚΛΕΙΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ, να δουλέψετε και εσείς, να κοιμηθούμε και εμείς... υπάρχει λύση. Και κλείστε βρε υπεύθυνοι τα μαγαζιά που είναι υπαίθρια κλαμπ και ενοχλούν ολόκληρες περιοχές. 2-3 είναι αυτοί που κάνουν την χοντρή φασαρία. Το ξέρει και η κουτσή Μαρία πλέον ποιοι είναι. Αμάν πια. Ενοχλούν όλο τον κόσμο. Οι περισσότεροι κάτοικοι δεν μιλάνε για να μην έχουν και άλλα μπλεξίματα. Τι άλλο πια να κάνουν, κουράστηκαν και απηύδησαν...

και σαν να μην μου έφτανε αυτό, έχω και το ΡΟΛΟΪ....

7+1+8+1+9+1+10+1+11+1+12+1+
1+1+2+1+3+1+4+1+5+1+6+1+
7+1+8+1+9+1+10+1+11+1+12=
152 γκντανκ την μέρα... (γιατί δεν είναι νταν ή ντον...)

Και είναι ένας ήχος που ακούγεται διαπεραστικότατα στο αυτί μου, με ξυπνάει το πρωί στις 7, και δεν μ΄αφήνει να κοιμηθώ το απόγευμα σαν άνθρωπος πριν πάω στην δουλειά. Ξυπνάει και το μωρό μερικές φορές στις 10, 11 ή στις 12 το βράδυ, και του προκαλεί γενικότερα ανησυχία. ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΩ; Έχει κάποια συμφωνία με τους κατοίκους πως δεν τους ενοχλεί και βαράει γκντανκ όλη μέρα με τον τέντζερη; Ξέρω άλλους 10 που έχουν φρικάρει... Τουλάχιστον στο Σαν Φραντζίσκο ή στον Ευαγγελισμό έχει ωραίες καμπάνες, όχι μια μαρμίτα ανάποδα... Ποιος δίνει άδεια σε ένα Πύργο ρολογιού να με ενοχλεί; Να κάνω ασφαλιστικά μέτρα μήπως; Γιατί πήγα και τους μίλησα να χαμηλώσουν λίγο την ένταση και με έχουν αγνοήσει. Ωραία είναι να χτυπάει, γραφικά, αλλά εγώ δεν θέλω να το ακούω μέσα στο σπίτι μου σε τέτοια ένταση. ΤΕΛΟΣ.

Σε λίγο καιρό, από όλα αυτά, θα πάθουν κάτι τα νεύρα μου, την βλέπω την δουλειά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας ελεύθερα, επώνυμα ή ανώνυμα. Προσβλητικά σχόλια για οποιονδήποτε που δεν συνοδεύονται με αποδεικτικά στοιχεία θα αφαιρούνται. Δείξτε τον καλύτερο σας εαυτό!