Σάββατο 16 Μαΐου 2009

εκνευρίστηκα πάλι...

Δεν χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο μου συχνά το πρωί, παρά μόνο όταν πάω για ψώνια, μιας και δεν με καλύπτει το συμπαθητικό μπακάλικο της Ιπποδάμου. Το απόγευμα που παίζω στα ξενοδοχεία φεύγω φορτωμένος με κιθάρες και άλλα πράγματα που λόγω ζέστης δεν μπορώ να τα έχω στο αυτοκίνητο όλη μέρα. Όλα καλά μέχρι εδώ;

Έχω πάρκινγκ έξω από το σπίτι μου σε ιδιωτικό χώρο που μου παραχώρησε ο γείτονας μου ώστε να βολεύομαι με τις καθημερινές μεταφορές μου. Και να μην είχα, το Καστέλο είναι αρκετά κοντά για να πάρω τα πράγματα με ένα καροτσάκι.

Χθες λοιπόν το μεσημέρι, αφού άφησα την γυναίκα μου σε μια δουλειά που είχε, όπου αναγκάστηκα να κατέβω την Ιπποτών γιατί ένας με κάτι άλογα για φωτογράφιση είχε κλείσει τον πάνω δρόμο, επέστεψα γρήγορα μιας και το μωρό ήταν μόνο του με την γιαγιά του.

Η κυρία από το ιδιωτικό σεκιούριτι στην πύλη (γιατί η δημοτική αστυνομία που πληρώνουμε όλοι μας βαριέται...), με πληροφόρησε πως δεν μπορώ να μπω μέχρι τις 4 και μισή. Όταν την ρώτησα που θα αφήσω το αυτοκίνητο ή πως θα πάω στο σπίτι μου να πάρω τα πράγματα μου, απάντησε πως δεν γνωρίζει και δεν είναι αρμόδια... Εκτελεί διαταγές λέει, έτσι της είπαν να κάνει. Λογική απάντηση φυσικά από μια υπάλληλο που είναι μόλις 2 μέρες στην δουλειά και δεν έχει ιδέα τι συμβαίνει στην Παλιά Πόλη.

ΠΟΙΟΣ ΕΞΥΠΝΟΣ το σκέφτηκε αυτό βρε παιδιά; Να μην επιτρέπετε δηλαδή την πρόσβαση στον κάτοικο; Αυτό τώρα είναι σοβαρή πολιτική; Πρώτη κίνηση η απαγόρευση, δεν μας ρωτάτε και ούτε που σας νοιάζει πως θα τα βγάλουμε πέρα; Εννοείται φυσικά πως μπήκα μέσα, χωρίς πολλές κουβέντες με πάρα πολλά νεύρα...

Δεν έγινε καμιά ενημέρωση, δεν έχει ούτε πάρκινγκ για τους κατοίκους εκτός, ούτε ακόμα τα περίφημα αυτοκινητάκια, ούτε δοκιμαστική περίοδος για να δούμε αν μπορεί να λειτουργήσει κάτι τέτοιο και κάτω από ποιες συνθήκες. Φυσικά και δεν μ' αρέσει το αυτοκίνητο στην Παλιά Πόλη, αλλά η γρήγορη πρόσβαση στο σπίτι μου ΟΠΟΙΑ ΩΡΑ ΘΕΛΩ για τις ανάγκες μου, όπως και όλων των υπολοίπων κατοίκων, είναι το τελευταίο που θα διαπραγματευώ. Χωρίς προϋποθέσεις δεν μπορούν να υπάρχουν απαγορεύσεις. Να έρθετε λοιπόν εσείς με τα παιδιά σας να μείνετε εντός των τειχών και τα λέμε.

Οι υπάλληλοι δημόσιου χαρακτήρα έχουν την τάση να νομίζουν πως όλοι δουλεύουν το πρωί, λες και δεν υπάρχουμε εμείς οι απογευματινοί ή βραδυνοί τύποι. Πότε θα πάμε βρε μάγκες για ψώνια όταν στις 5 πρέπει να φύγουμε για δουλειά και εσείς μας απαγορεύετε την είσοδο; Με βάση ποιά μελέτη αποφασίσατε τις ώρες; Γιατί πρέπει να κλείσει η Ιπποτών όταν οι πραγματικοί κάτοικοι που θα την χρησιμοποιήσουν κατα την διάρκεια της μέρας είναι ελάχιστοι; Μας υποχρεώνετε να κάνουμε ένα τεράστιο γύρο, που απαιτεί και ειδικές ικανότητες στην οδήγηση. Γιατί αν πρέπει να διασχίσω την πύλη του Σαν Φραντζίσκου, με την υπερβολικά στενή είσοδο, όλη την Ιπποδάμου όπου σε κάποια σημεία δεν χωράει πεζός και όχημα, όλη την Ορφέως μέσα σε κόσμο, τραπεζάκια και κίνηση, δημιουργώντας απίστευτο πρόβλημα, για να κάνω αυτό που κάνετε εσείς άνετα (πάτε σπίτι σας δηλαδή) να μου λείπει. Ειλικρινά τα σκέφτηκε κάποιος καλά αυτά;

Δώστε λοιπόν την δυνατότητα στους κατοίκους να ζουν άνετα, τραβάνε χίλια ζόρια μέσα στην παλιά πόλη, μην τους επιβαρύνετε κι άλλο...

Πρώτα οι προϋποθέσεις και μετά θα δούμε. Μπορεί ακόμα και τα αυτοκινητάκια και το πάρκινγκ να μην είναι τόσο λειτουργικά όσο νομίζουμε, αλλά αυτό θα φανεί ΜΟΝΟ στην πράξη. Επίσης, αν έχω την δυνατότητα να το αφήσω έξω το ρημάδι και να μπω με κάποιον άλλο τρόπο όταν δεν έχω ψώνια ή κουβάλημα. θα το κάνω και ας μην απαγορεύεται. Είναι πρόβλημα η κίνηση μέσα σε τόσο κόσμο, ούτε και μένα μ' αρέσει.

Εμείς που ζούμε κοντά στο Καστέλο δεν έχουμε τα ίδια προβλήματα πρόσβασης με τους κάτοικους της Κόκκινης Πόρτας, της Εβραϊκής, του Αγ. Φανουρίου ή του Αγ. Παντελεήμονα. Έχουμε να διασχίσουμε τον τουριστικό πυρήνα. Κάντε λοιπόν ένα έλεγχο στα σήματα όλων όσων μένουν σε αυτήν τη περιοχή, διαπιστώστε τις παρατυπίες (θα δείτε πόσοι λιγότεροι που θα μείνουν) και δώστε ειδική κάρτα σε όσους θέλουν να χρησιμοποιούν το πάρκινγκ στο Καστέλο και τις θέσεις στην Ορφέως, να τις αριθμήσετε κιόλας ώστε να είμαστε σίγουροι. Καλό είναι αυτό να επεκταθεί σε όλη την Παλιά Πόλη. Ρωτήστε δηλαδή τους κατοίκους ποιο πάρκινγκ θέλουν να χρησιμοποιούν κυρίως και ποιο εναλλακτικά. Κάντε μια σοβαρή κυκλοφοριακή μελέτη, μείνετε και λίγο εντός των τειχών για μερικές μέρες για να δείτε πως είναι.

Μήπως δεν μας θέλετε εντός των τειχών;

ΡΩΤΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας ελεύθερα, επώνυμα ή ανώνυμα. Προσβλητικά σχόλια για οποιονδήποτε που δεν συνοδεύονται με αποδεικτικά στοιχεία θα αφαιρούνται. Δείξτε τον καλύτερο σας εαυτό!